Serviceaftale - Din garanti for god servicering af robotter

BILA Serviceaftaler
Klar på endnu bedre service?

 

Vil du sikre din oppetid og fortsætte din høje vækst, så er BILA Service din proaktive sparringspartner!

Vi giver dig de bedste betingelser for kompetent og værdifuld service, der imødekommer din virksomheds behov. I vores serviceprogram finder du en række forskellige servicekoncepter, der gør det muligt for dig at vælge lige den serviceaftale, der kan skabe den nødvendige tryghed i din virksomheds produktion.

 

BILA Plus

Grundservice
Vi tager ansvar for dit anlæg inden for normal arbejdstid
 

  • Håndtering af serviceintervaller og omfang
  • Service/support i normal arbejdstid
  • Service på enkelte dele eller hele anlæg – gældende for flere leverandører
  • Responstid ved driftsstop: max næste hverdag
  • Mulighed for før-service-besøg
  • Årligt sikkerhedseftersyn iht. lovgivning
  • Gennemgang ud fra serviceskema tilpasset jeres anlæg.

BILA Hotline

Udvidet service
Du er hurtigt oppe at køre – også i weekender og på helligdage
 

  • Supportteam til rådighed - 24/7-365
  • Kompetente supportteknikere er klar til at hjælpe og kører ud hvis nødvendigt
  • Højeste prioritet – responstid maks. 1 time
  • 30 minutters gratis telefonsupport inden for normal åbningstid
  • Fjernopkobling og vedligeholdelse af BILA VPN opkobling
  • Pris på hotline-abonnement er bestemt efter enheder – opkræves pr. 1. januar
  • Fordele fra BILA Plus.

BILA Care

Fuld omsorg
Komplet servicepakke med serviceudgifter fordelt på hele året
 

  • Totalservice
  • Årligt performancecheck som sikrer øget stabilitet og output
  • Åben konto med fast månedlig ydelse
  • Garanti for ensartede omkostninger
  • Udvalgte teknikere i planlagte intervaller
  • Fordele fra BILA Plus og BILA Hotline.

Værdi

90 % af alle indgående Hotline opkald løses online.

Kontakt os

Kent R. Thomassen

Kent Ruseng Thomassen

Head of Service Support
+4522650206

krt@bila.dk

Vælg løsning