Hos BILA Service er vi omstillingsparate – og det betyder, at vi naturligvis stadig står til din rådighed og kan levere værdiskabende service fra distancen. Skal din produktion omstilles, opdateres eller have foretaget en optimeringsanalyse, så er vi med andre ord på pletten og begrænser fysiske besøg mest muligt. Uanset opgaven, kan vi kickstarte projektet online – det er både smart, effektivt og ikke mindst omkostningsbesparende.
Kelsen Group, Johan Dissing Elverskov, Tenical Manager udtaler:
”Via online møder og et tæt samarbejde har BILA Service formået at få gennemarbejdet fire projekter, som bliver implementeret i vores produktion allerede indenfor 6 uger. Jeg er begejstret over arbejdsindsatsen fra BILA og ikke mindst den proaktive tilgang, som BILAs teknikere har grebet situationen an på, nu hvor det ikke har været muligt at mødes fysisk. Vi lykkedes at komme i mål på yderst kort tid – det er meget mere, end vi havde forventet”
Læs her hvordan Dokka Fasteners i Norge skabte målbare resultater med 25 % effektivisering via optimering >>