Det skal være fedt at arbejde i BILA.
Vores ambition er at være en af Danmarks bedste tekniske arbejdspladser. Vi arbejder målrettet på at skabe en arbejdsplads med en proaktiv virksomhedskultur, hvor den enkelte tager ejerskab og alle føler sig velkomne og respekterede.
Medarbejderne – og den viden, de bringer til bordet – er altafgørende for at drive virksomheden.
Derfor gør vi også alt for at sikre, at vores medarbejdere er glade og sidder i den rigtige rolle med opgaver, der motiverer dem. Hos os er der gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et inspirerende, dynamisk og fagligt miljø. Vi opfordrer vores medarbejdere til at udvikle deres evner, og vi byder initiativer velkommen, der fremmer viden og kompetencer – både professionelt og personligt.
Og da vi er en del af en større koncern, er der gode muligheder for internt jobskifte, hvor du prøver kræfter med nye opgaver og arbejdsområder.
Nye drømme? Prøv noget nyt uden at skifte arbejdsplads
Hvis vi skal bevare positionen som førende automationshus, kræver det, at vi udvikler os – og udvikler vores medarbejdere.
Udvikling kan se ud på mange måder og afhænger af den enkeltes ønsker. Men hos os behøver udvikling ikke at være vertikal – du kan sagtens udvikle dig og få mere ansvar uden at stige i graderne eller få ledelsesansvar.
Nogle drømmer om at blive mere specialiserede, mens andre gerne vil prøve kræfter med noget helt andet. Og så er der dem, der gerne vil lede – enten projekter eller medarbejdere.
- Måske er du montør, der gerne vil være konstruktør, fordi kroppen begynder at gøre ondt.
- Måske er du programmør, som gerne vil kombinere det faglige med projektledelse.
- Eller måske drømmer du om mere ledelsesansvar.
Livet ændrer sig. Drømme ændrer sig.
Heldigvis er vi et stort hus med mange muligheder for at rykke rundt og prøve noget nyt.
Derfor opfordrer vi vores medarbejdere til at sige det højt. At gå til sin nærmeste leder og finde ud af, hvilke muligheder der er. Det er ikke sikkert, du kan skifte i morgen – men sammen finder vi vejen.
BILA Academy: Intern træning og kompetenceudvikling
Siden 2015 har vi dedikeret os til at skabe en seriøs tilgang til træning og udvikling af vores medarbejdere.
Vi kalder det BILA Academy.
BILA Academy er systematiseret oplæring og kompetenceudvikling, hvor vi har en klar plan for, hvad vores medarbejdere skal lære, hvornår og hvordan de skal lære det. Oprindeligt opstået i forbindelse med projektledelse, omfatter det i dag en bred vifte af færdigheder og discipliner – men stadig med fokus på vores kerneområde: effektiv projektstyring.
Vi træner vores medarbejdere i de nødvendige discipliner inden for projektstyring, herunder udarbejdelse af projektplaner, aktivitetsplanlægning, tidsstyring, kalkulation og ressourceallokering. Vores tilgang er praksisorienteret, hvor vi bruger erfaringer fra tidligere projekter og udfordringer som grundlag for læring gennem workshops.
Når vi bringer medarbejdere sammen fra forskellige teams og arbejdsområder, skaber vi en unik mulighed for vidensdeling og erfaringsudveksling. For selvom kunder og projekter kan variere, er vores tilgang til løsninger og processer den samme.
Og den tværfaglige tilgang giver vores medarbejdere en bredere forståelse for og flere værktøjer til at levere kvalitetsløsninger på tværs af brancher.