Har du sikret din produktion ved eventuelt nedbrud?
Med Smart Glasses fra BILA Service får du ekstern support lige nu og her i tilfælde af problemer, småjusteringer eller et eventuelt nedbrud. Ved hjælp af Smart Glasses kan medarbejderne i produktionen livestreame den aktuelle situation direkte til en ekstern BILA-tekniker, som sidder klar til at afhjælpe problemet i realtime – det er hjælp på stedet, når du har brug for det.
Hurtig problemløsning
Hurtig fejlfinding gennem support i realtid samt live-data.
Direkte kontakt
Øjeblikkelig support med serviceteamet - uanset hvor du befinder dig.
Nedbryder sprogbarrierer
Hjælper operatør og BILA tekniker forstå hinanden på tværs af sprog
Enkel installation
Klar til brug efter tilslutning til WiFi eller mobilt hotspot

”BILA Smart Glasses er bare effektive – og så er de med til at sikre vores produktion. Når vi står over for en akut problematik, får vi hjælp fra en tekniker med det samme via smartbrillerne. Da vi tidligere på ugen oplevede, at visning af en knap på operatørpanelet pludselig var væk, tog jeg blot brillerne på og live streamede fejlen til en tekniker fra BILA Hotline i Danmark.
Via smartbrillerne kunne jeg synliggøre præcist, hvad problemet drejede sig om og få hjælp. Det var hurtig og effektiv support, og vi sparede omkostningerne ved et fysisk teknikerbesøg.”
- Rune Andre Furuseth, Maintenance Supervisor hos Dokka Fasteners
Med mere end 100 servicemedarbejdere, sikrer vi hurtig og effektiv service på højeste niveau, uanset hvor i verden du måtte befinde dig. Kontakt os på +45 97 71 00 44 – tast 2 for service.
Kontakt os
Har du spørgsmål eller ønsker du en supportaftale? Send os en besked – vi ser frem til at optimere dine automationsløsninger og sikre en problemfri drift i din produktion.