Med en responstid på højst en time og hurtig udbedring af fejl er LINAK med en BILA Hotline-aftale sikret minimal nedetid på produktionens mange – og travle – automatiseringsanlæg.
Efter mange års tro tjeneste blev Mollerup Mølles palleteringsrobot tidligere på året kasseret og erstattet af en mere fleksibel løsning fra BILA.
To renoverede Kawasaki-robotter blev løsningen på Imerys udfordringer, da oppetiden på det eksisterende anlæg var kort og produktionen svingende. Med hjælp fra BILA Service og i tæt samarbejde med produktionens ansatte kører anlægget i dag med markant øget oppetid.
Imery Absorbents har både effektiviseret produktionen, mindsket logistikomkostningerne og forbedret arbejdsmiljøet for medarbejderne på Imery Absorbents’ fabrik på Mors.
BILA Service holder DFI-GEISLER kørende ved udlejning af kompetencer i fleksibel aftale, der er tilpasset kundens daglige timebehov uanset niveau. DFI-GEISLER er en af Europas førende leverandør af bordplader til køkken, bad og bolig.
DFI-Geisler stod med produktion af en bordpladeserie af laminat, der var meget løntung og med mange processer. De ønskede derfor at effektivisere og rationalisere de mange processer, der indgik ved limning af kanter på bordplader med et af virksomhedens kantlimeranlæg.
BILA Service stiller en erfaren medarbejder til rådighed hos Arla Taulov, der kan indgå i den daglige rutine på mejeriet. Udlejningsperioden er tilpasset en sygemelding.
Efter flere års anvendelse kan der opstå fejl og driftsproblemer ved pallemagasiner/PALOMATer. BILA Service forebygger driftsproblemer og forlænger PALOMATers levetid.
BILA Service medvirker ved flytning af fire presseanlæg 1:1 fra Baltics tidligere fabrik til ny adresse i hovedstadsområdet.
Vores service supporttekniker har vha. små justeringer på det eksisterende anlæg hos Rose Poultry gennemført produktionsoptimering på deres palleterings- såvel som pakkelinje.