God opstart for BILA Service i Norge

God opstart for BILA Service i Norge

Nærhed og kort responstid til kunder med automationsudstyr er drivkraften i BILA’s nye serviceafdeling i Norge. Service Manager Kim R. Andersen forklarer:

Vi har udgangspunkt fra Dokka 1,5 time nord for Oslo, hvor vi yder kompetent service med kort responstid. Vores norske kunder skal opleve samme nærhed og høje serviceniveau, som vi tilbyder på det danske marked.

Nyt service setup for metal-, fødevare- og fiskeindustri

BILA Service har pr. 1. september 2015 iværksat et nyt service-setup i Norge med værksted, lager og kontor.

Her arbejder BILA Services automatikfagtekniker og maskinmester Emil Larsen på højtryk for at servicere en række norske brancher såsom metal-, fødevare- og fiskeindustri:

Siden september har jeg været på servicebesøg hos mange af vores mere end 20 eksisterende norske kunder, hvor jeg bl.a. kommer i faste intervaller for at fejlfinde og optimere deres produktioner.

Servicebilen er pakket med udstyr, og med udgangspunkt fra Dokka tilbyder serviceafdelingen kompetencer inden for mekanisk/elektrisk, software og service vedligehold samt alle typer af fejlfinding.

BILA har i de seneste år leveret adskillige robotter til det norske marked, hvor der medfølger en serviceaftale. Kim R. Andersen uddyber:

Der ligger et enormt servicepotentiale hos norske produktionsvirksomheder for at stabilisere og optimere deres produktioner - og ikke mindst i at pleje vores nuværende norske kunder endnu bedre.